VIRUNGA

Online marketing

  • Nastavení marketingové strategie
  • Nastavení marketingových procesů a vedení týmu
  • Správa Facebookového a Instagramového účtu
  • Influencer marketing
  • Facebook Ads & Instagram Ads
  • Google Ads
  • Email marketing

Cíl

  • Zvýšení návštěvnosti trhů = zvýšení obratu společnosti
  • Snížení nákladů na reklamu = efektivnější reklamy s větším dosahem

Offline marketing

  • Bannery
  • Propagace ve městech konání trhu
  • Radio, tv – koordinace

Výsledky z nastavené strategie a reklam
Sociální sítě, Google Ads – e-shop

Leden

Navýšení obratu o 100%

Únor

Navýšení obratu o 150%

Březen a dále

Navýšení obratu o 300%

V rámci strategie byla navržena a realizována website africketrhy.cz, díky které můžeme efektivněji realizovat reklamy, efektivně nastavit reklamy Google Ads a oslovit tak širší okruh potencionálních zákazníků a následně snižovat investice do Media Placementu.

V rámci website je připraven blog, na kterém budeme uživatele informovat detailně o ovoci, jak poznat zda je zralé, inspirovat je recepty a vyprávět příběh Virungy.

V rámci udržitelnosti a minimalizace nákladů na print budou zákazníci odkazováni na blog.

Mobil zobrazující website Africké trhy

Detail trhu website africketrhy.cz

KANCELÁŘ:

Petrohradská 438/13
101 00 Praha

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

VERmedia s.r.o.
Dřevná 381/4, 128 00 Praha 4
IČO: 08559228
DIČ: CZ08559228